Geen categorie

Noordereiland opdracht

foto

Voor het item over Noordereiland heb ik de bovenstaande tekening gemaakt. Het is een vrije interpretatie van hoe ik denk dat het Noordereiland is ontstaan. “It came from the Sea”. Ik was voor deze tekening geinspireerd door vintage Sea life ansichtkaarten en encyclopedia. Eigenlijk heb ik Noordereiland ook als een soort ruwe diamant willen neerzetten, door middel van de kristallen die in het wilde landschap staan. Ik heb voor pasteltinten gekozen omdat deze ook voorkomen in oude sea life prenten (zie afbeeldingen).

il_570xN.422342530_sil7 il_fullxfull.384412956_szmn

Standaard

Een gedachte over “Noordereiland opdracht

  1. wonnethilo zegt:

    Ik vind je kleurgebruik en lijnwerk heel nice bij deze. Ik herken alleen niks van het noordereiland (kan aan mij liggen). Ook zou je het misschien duidelijker kunnen maken dat het zich op zee afspeelt door bijvoorbeeld wat golven te maken.

    Like

Geef een reactie

