Geen categorie

Inleveren 100 werken gemaakt en verzameld

928020_813853262000966_1390027499_n

Nou, daar ging ‘ie dan. 1100 werken, 55 man, 8 tafels, 2 docenten in een ruimte. Al het gekoesterde en gemaakte werk van de afgelopen 4 weken werd als een soort rijksbegroting gepresenteerd. Iedereen deels trots op zijn werk, anderzijds gieren de zenuwen door ons heen.

Ik besluit om mijn werk neer te leggen, snel nog een beeldanalyse uit te printen en om half 10 toch maar naar huis te gaan. Thuis ga ik – gek genoeg – gewoon weer verder tekenen. Want ja; wat moet je anders doen.
De volgende dag haal ik mijn tekeningen weer op, en staat er een ouderwetse krul door mijn naamplaatje. Op dat moment wens ik dat dit al de doorslaggevende beoordeling zou zijn. Maar nee. Iedereen heeft een ‘been-there, done-that’ krul.

Vandaag krijgen we de uitslag. To be continued….. of niet.

Standaard

Geef een reactie

