Geen categorie

First week at the Academy

Vrijdagochtend. Na een hele week vroeg opstaan ben ik ook op deze vrije ochtend vroeg uit de veren. De hoeveelheid informatie van afgelopen dagen zweven als een wervelwind door mijn hoofd en daarom dacht ik; Let’s get this thing going!

100 werken maken, verzamelen, items creëren, de stad verkennen, Harolds – en dus mijn bankrekening – plunderen, duizend keer de loopbrug op en af van Blaak naar Wijnhaven, Wijnhaven naar Blaak, Engels en Nederlandse toetsjes, the list goes on. In het begin van deze studie lijkt het alsof een enorme blob aan informatie door een minuscuul gaatje moet worden gepropt, en eindelijk begint alles een beetje op zijn plaats te vallen.

Uiteraard is het heel cliché, maar een goed begin is echt het halve werk. Nu alvast beginnen, houdt je tenminste bewust van al het werk wat er voor je in het verschiet ligt en wat er in de aankomende 9 weken allemaal gedaan moet worden. Het houdt je beide benen op de grond, in plaats van meegenomen te worden in de wervelwind. Met deze zekerheid ga ik, na een weekend chillen en uitslapen, met een gerust hart de bus naar Londen instappen maandag. Keep Calm, and visit London. keep-calm-and-visit-london-283

Standaard

Geef een reactie

